Imorgon åker vi!

Imorgon bär det av, hoppas på bra väder! Nu i skrivande stund är gubben och hans bror med tjej på väg från Heby, Dom har precis varit och hämtat upp transporten :-).
Och Marcus och Manne (bror) har fixat det sista på stallet nu på morgonen- så nu är det iaf funktionellt även om det är mycket som ska ordnas än. Dom satte upp boxdörrar som Marcus och jag snickrat själva- och de blev tunga kan jag säga! Får hoppas att de fortfarande sitter uppe när vi kommer tillbaks imorgon, så de inte dragit med sig halva väggen i fallet, haha. Det skulle va nåt det.
Ska bli intressant att se vad det blir för transport- har ingen aning alls. Gud tänk om det är en jättegammal med mörk inredning- ve och fasa! Gubben på stuteriet sa inte så mycket mer än att han hade transporten för mig!
Nu ska jag åka till stallet och packa hästsaker och göra lite fint efter mig. Där är ett annat problem- hur ska jag få plats med alla saker???!!! Har redan kört fyra tunnor med diverse hästsaker till Östervåla och stallet- men har fortfarande en hel del saker kvar, plus fem täcken! Och så har man ju fått en massa julklappar som också ska med - och allt detta ska få plats i bagaget på V70:n.
Oj, just det ja- hunden! Får inte glömma hunden, får inte glömma hunden, måste ta med hunden. . . . .

Kommentarer
Postat av: Jonna

Haha, nej Åsa, du får för guds skull inte glömma Ludde =) Han är ju viktigast!! ;)

2008-12-26 @ 20:46:36
URL: http://fliru.blogspot.com/
Postat av: Jeanette

Hoppas resan gick bra och att du kom ihåg hunden!!! skratt



Gott Nytt År!

2008-12-31 @ 10:39:45
URL: http://www.paintinfo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0