Tillbaks igen!

Jaha, då va hösten här igen då (snart iaf). Har haft lite uppehåll på bloggen under sommaren eftersom Kajsa mest gått och "skrotat" på sommarbetet och jag har haft semester. Så det har inte hänt speciellt mycket att uppdatera bloggen med.
Men i förrgår longerade jag fröken Kavat en liten stund, vilket enligt Kajsa va väääldigt jobbigt. Men hon  travade på bra- i ett lugnt tempo med mycket kraft och påskjut i stegen. Trampade riktigt fint under sig- jag är förvånad själv över vad bra det gick och vad SNYGG hon är ! Denna dam kommer om några år va ett riktigt läckert litet kraftpaket!
Tror att hon växt någon cm, ska ta och mäta henne någon dag under veckan. Tänk om hon kommit över 1,50-strecket??! Spännande, spännande :-). Och hoppas, hoppas!

På tisdag börjar ridlektionerna igen :-)! Men som alltid ser jag fram emot det med lite skräckblandad förtjusning - träningsvärken efter ett sådant pass är inte att leka med. . .

Man ska alltid rulla sig i maten innan man äter.    
Man ska alltid rulla sig i maten innan man äter.

P.S. Jeanette- synd att du inte dök upp, men hoppas du kommer förbi en annan gång. I december flyttar vi till Uppsala. D.S.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hej, ja det var synd att vi inte hann träffas, men resrutten blev lite förändrad...

Men till Uppsala åker jag lite nu och då! Så då LOVAR jag att komma och hälsa på er! Ska bli så otroligt roligt att få se Kajsa igen... och visst kommer hon att bli ett läckert kraftpaket!



Kram/Jeanette

2008-09-13 @ 19:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0