Ranch Horse Classic bokat!!!!!

Jag har fått tag på en stuga (den sista lediga tror jag faktiskt) på High Chaparall under Ranch Horse Classic - helgen!! JIPPIE!!!!!
Ska dit med döroliga och underbara Dala-Maria, hennes kille Patrik, ev kompisen Johanna och min älskling Marcus,som för övrigt avbokat den årliga cruisingen runt Siljan,för att bli med mig på hästtävling :-)! Han är fantastisk,men å andra sidan är han lite inne på western och linedance själv. Så uppoffringen kanske inte va så där jättestor :-). 
Men det ska bli så fantastiskt roligt! 
Måste bara börja spara pengar så jag kan shoppa nya grejer till Kajsa. Behöver helt klart ett par nya träns, grimmor, bröstor, borstar, hattar,boots (till moi alltså), jeans, kanske nån extra snygg pad (även om det dröjer något år till innan jag kan använda den), lite nya showgrejer....
Ja, gud,det kommer finnas hur mycket som helst som man bara måste ha, fast man egentligen redan har två-tre upplagor av redan nämnda saker - underbart!! 
Jag längtar redan! Hur ska jag stå ut tills 26 juni?!
Jo, det vet jag förresten- jag ska gå in på alla online-butiker med westernsaker och skriva lista över vad jag
                                                                          BARA MÅSTE HA!

image10

Kommentarer
Postat av: Jeanette

WOW! Jag säger bara en sak: var rädd om den killen!!! Precis en sån som alla vi hästtjejer drömmer om... men aldrig hittar! *skrattar*
Grattis till kapet! Och stugan. Och pussa frk Kavat från mig!

2008-01-22 @ 21:34:08
Postat av: Åsa

Ja, honom tänker jag hålla hårt i :-). Nu på fredag kommer han hit (han bor i uppsala) och ska hjälpa mig sätta upp stängsel, köra hö och inte minst flytta Kajsa.
Ska pussa henne från dig :-)!
Ha det bra!

2008-01-23 @ 13:15:52
URL: http://www.kajsakavat06.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0