Kolla in det här!

http://www.youtube.com/watch?v=ZLSIL3GHOic&feature=related

Någon gång ska jag göra det här! Om det blir med Kajsa eller inte, det får tiden utvisa. Men någon gång inom en snar framtid ska jag göra detta. Och jag kan lova att det framöver kommer bli mååånga ko-clinics med Kajsa och att en quarter med kosseblod kommer att  inhandlas :-).

Och förresten, näst nästa onsdag (13/2) drar hårdträningen igång igen. DUBBEL- LEKTION för Rolf.....Jag ser fram emot det med skräckblandad förtjusning- för jag vet att jag inte kommer kunna gå normalt på flera veckor efteråt, om jag inte till och med avlider av träningsvärkssmärtor. Kanske ska boka in besök hos massör direkt efteråt....

Ska dessutom börja rida på Forsnäs Gård eller numera Hillside Ranch. Red på Lakene gård förut, men hästarna där hade för låg utbildningsnivå för att lära mig något (vilket Rolf också tyckte),så därför ska jag börja på Forsnäs istället :-). Ska bli väldigt kul att se vad de har för hästar där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0