Jag har ridit VM-hingst!


Men det  är inte jag på bilden - men snart så :-)!

Igår  var jag iväg på första lektionen för Fifi Blomqvist, utanför Björklinge. Det var en jättefin anläggning och Fifi var en väldigt bra instruktör.
Och jag fick rida avelshingsten, och fd. VM- hästen Jacs Deducation!! Otroligt härlig häst, men som ändå inte gav bort allt gratis, utan man fick kämpa lite. Men när man hittade de rätta knapparna gick han kanon, så jag ser verkligen fram emot kommande lektioner!
Man gick därifrån helt euforisk och jag längtar verkligen tills jag kommit så långt med Kajsa att jag kan ta med henne dit för lite träning :-).
Så nu ska jag sticka iväg till stallet (superpeppad sen igår) och tömköra Kajsa lite grann :-).

Nu är mitt liv också rätt fantastiskt ;-)!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

WOW! Jag förstår att det var häftigt! Det är ju en topphingst. Och Fifi är kanon! Kul att du hittat henne. Hälsa henne så gott från Jeanette med paintarna.



Kram / Jeanette

2009-02-08 @ 12:52:28
URL: http://www.paintinfo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0